نقش شبکه‌های اجتماعی در مصرف گرایی زنان و جوانان
نقش شبکه‌های اجتماعی در مصرف گرایی زنان و جوانان

علی باصری

دوره 11، شماره 4 ، اسفند 1402، ، صفحه 9-36

چکیده
  مسئله؛ امروزه ارتباط و پیوندهای اجتماعی در بستر فن‌آوری ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی مجازی، سرعتی شگرف به خود گرفته و زمان و مکان را در نوردیده است. جوانان که نقش‌آفرینان اصلی و پیشتازان این موج هستند ...  بیشتر
مطالعه کیفی مولفه های موثر بر پیشرفت جوامع اسلامی مورد مطالعه کشور مالزی
مطالعه کیفی مولفه های موثر بر پیشرفت جوامع اسلامی مورد مطالعه کشور مالزی

علی باصری

دوره 10، شماره 4 ، اسفند 1401

چکیده
  تحقیق حاضر با هدف مطالعه نظام مند و ارائه فرا ترکیبی از الگوهای نظری و پژوهش های انجام شده با موضوع مطالعه روند پیشرفت مالزی صورت گرفت. روش بررسی این پژوهش کیفی و از نوع سنتز پژوهی است که با روش تحلیل محتوا ...  بیشتر